Бюджет та громадськість

Як здійснюється облік осіб, які мають право на безоплатне забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації?

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2012 р. № 321 «Про затвердження Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів, дітей-інвалідів та інших окремих категорій населення, переліку таких засобів» облік інвалідів, дітей-інвалідів, інших осіб, які мають право на безоплатне забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, ведуть місцеві органи праці та соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання осіб.

Для взяття на облік інвалід, дитина-інвалід, інша особа або їх законні представники подають місцевому органу праці та соціального захисту населення заяву за формою, затвердженою Мінсоцполітики.
Разом із заявою про взяття на облік пред'являються такі документи інваліда, дитини-інваліда, іншої особи:
- паспорт або свідоцтво про народження (для дітей віком до 16 років);
- висновок МСЕК про встановлення інвалідності для інвалідів (для дітей-інвалідів - висновок ЛКК) у разі, коли особа вперше звертається до місцевих органів праці та соціального захисту населення або змінюється група і причина інвалідності;
- індивідуальна програма (для інваліда та дитини-інваліда) або висновок ЛКК (для інших осіб, інвалідів, група інвалідності яких установлена до 1 січня 2007 р. як безстрокова або строк дії якої не закінчився), містить показання для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;
- посвідчення про взяття на облік (для бездомних осіб);
- копія документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, у якому зазначено реєстраційний номер облікової картки платника податків, або копія сторінки паспорта громадянина України з відміткою про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта (для осіб, які через релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті);
- довідка про реєстрацію місця проживання для дітей, у тому числі дітей-інвалідів, віком до 16 років, та осіб, паспорти яких не містять відомостей про реєстрацію місця проживання (крім бездомних осіб);
- посвідчення, яке підтверджує право особи на пільги (для ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ і ветеранів державної пожежної охорони).
Законний представник інваліда, дитини-інваліда, іншої особи подає документи, що підтверджують його особу та повноваження.
Для взяття на облік інвалідів по зору, слуху з числа членів УТОС, УТОГ до місцевого органу праці та соціального захисту населення із зазначеними документами та копією членського квитка за бажанням інваліда може звернутися керівник первинної організації відповідного товариства, який повинен мати при собі документи, що підтверджують його особу та повноваження.

Правові консультації можна отримати за телефонами (032)244 46 59, 096 9572585, 099 2750240 або звернувшись за адресою Центру громадської адвокатури: м.Львів, пр.Чорновола, 63 офіс 706
Правові консультації надаються в рамках проекту «Реалізація громадських ініціатив підтримки правової допомоги щодо проходження медико-соціальної експертизи та пов’язаних із нею питань, аналізу викликів інвалідизації, реабілітації, підготовки пропозицій та їх просування», який реалізується ГО «Центр громадської адвокатури» за підтримки Програми «Громадське здоров’я» Міжнародного фонду «Відродження».

Синдикація

RSS-матеріал

Вхід

Зараз присутні

Зараз присутні 0 користувачів та 0 гостей.