Бюджет та громадськість

Охороняти чи не охороняти? Продовження.

Центром громадської адвокатури у публікації «Охороняти чи не охороняти?» описано допорогову закупівлю з надання охоронних послуг, яка проводилася структурним підрозділом Львівської міської ради у системі «Prozorro».

Слід зазначити, що чинним законодавством України не встановлено порядок проведення процедур допорогових закупівель. Разом з тим згідно із абзацом четвертим частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Відповідно до Рішення Львівської міської ради від 13.01.2016 № 13 в електронній системі «Prozorro» структурні підрозділи ЛМР зобов’язані здійснювати закупівлі на суму від 50 тис.грн.

13.05.2016 свій перший тендер у системі Prozorro розмістило Адміністративно-господарське управління Львівської міської ради (код 23948575).
Тендер передбачав охорону об’єктів та особисту охорону об’єктів у м. Львові, проспект Червоної Калини, 72а (територіальний підрозділ Центру надання адміністративних послуг у Сихівському районі) та вул. М.Хвильового, 14а (територіальний підрозділ Центру надання адміністративних послуг у Шевченківському районі).
(https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-05-12-000329-c/)
Станом на момент розкриття пропозицій (25.05.2016 18:00) в тендері взяв участь 1 учасник - Львівське комунальне підприємство "Муніципальна дружина" (код 32126676) з пропозицією на всю суму торгів – 150 000 грн.

Додатком до оголошення визначаються кваліфікаційні вимоги до учасників, натомість вимоги щодо самого предмета закупівлі, його кількісних та якісних характеристик, у документації замовника не визначено.
Оголошенням передбачено надання послуг з охорони обсягом 8 300 год. по двох об'єктах замовника – за адресами м. Львів, проспект Червоної Калини, 72а (територіальний підрозділ Центру надання адміністративних послуг у Сихівському районі) та вул. М.Хвильового, 14а (територіальний підрозділ Центру надання адміністративних послуг у Шевченківському районі). При цьому замовником не визначено кількісні параметри надання послуг по кожному із об’єктів охорони, режим охоронної діяльності – цілодобово чи в окремі години доби, кількість охоронців (людино-годин) тощо.
У технічному завданні визначено:
Вимоги:
1. Наявність охоронників 3-го розряду – і вище.
Спосіб підтвердження: Довідка в довільній формі, яка підтверджує, наявність охоронників 3-го розряду – і вище.
2. Технічне забезпечення:
- спецзв’язок, група швидкого реагування (у кількості не менше 4 чол.), службовий автотранспорт, наявність диспетчерської служби моніторингу з можливістю підключення локальної системи відеонагляду клієнта.
Спосіб підтвердження: Довідка в довільній формі про підтвердження наявності матеріально-технічної бази для виконання договору про закупівлю.
3. Досвід охоронної діяльності: більше 7-ми років.
Спосіб підтвердження: Засвідчені підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (за наявності) копії договорів про надання послуг, аналогічних тим що є предметом закупівлі, за останні 7 років (не менше однієї копії одного договору за кожен рік).

Серед документів, які було розміщено учасником у системі «Prozorro» на виконання поставлених вимог технічного завдання, були відсутні засвідчені копії договорів за останні 7 років.

У першій відповіді (від 08.06.2016 №1102-310) Адміністративно-господарського управління Львівської міської ради на письмовий запит Центру громадської адвокатури повідомлено, про те, що інформація про договори учасника є конфіденційною та може бути поширена лише за згоди розпорядника інформації. Остаточну відповідь отримано електронним листом від 30.06.2016 з прикріпленим додатком на 25 арк., який містив копії договорів про охоронну діяльність за період 2008-2015 роки.

Рішення про визначення переможця у системі прозоро оприлюднене 01.06.2016 о 16:58. Укладений з учасником торгів договір оприлюднено 10.06.2016 о 15:39.
Оплата за надані послуги, згідно договору, проводиться щомісячно.

Моніторинг публічних закупівель проводиться Центром громадської адвокатури у рамках ліцензії професійного моніторингу системи публічних закупівель «ProZorro» наданої Transparency International Україна.

Ярослав Хауляк, Центр громадської адвокатури

Синдикація

RSS-матеріал

Вхід

Зараз присутні

Зараз присутні 0 користувачів та 1 гість.